References

Be inspired by the space for big ideas

References

What customers experience with us

  • All
  • Banks / Insurances / Pensions
  • Construction / Metal / Car Industry / Transport
  • Authorities / Politics
  • Education / Research
  • Health / Health Insurance / Medicine
  • Industry
  • Info / entertainment industry
  • IT / Energy / Telecom
  • SME
  • Private / Wedding
  • Associations / clubs
All
  • All
  • Banks / Insurances / Pensions
  • Construction / Metal / Car Industry / Transport
  • Authorities / Politics
  • Education / Research
  • Health / Health Insurance / Medicine
  • Industry
  • Info / entertainment industry
  • IT / Energy / Telecom
  • SME
  • Private / Wedding
  • Associations / clubs

Unser Anlass läuft jedes Jahr super!

«Den Elektroplanertag führen wir nun schon mehrere Jahre im CAMPUSSAAL durch. Da das Team den Ablauf und das Konzept der Tagung sehr gut kennt, wird uns jeweils eine grosse Last abgenommen. Unser Anlass läuft jedes Jahr super! Herzlichen Dank dafür!»

Julie de Ruijter, Sachbearbeiterin Fachtagungen
Elektroplanertag - Electrosuisse

Immer sehr zufrieden!

«Wir waren bisher immer sehr zufrieden mit dem CAMPUSSAAL. Wir schätzen stets die tolle Lage, die gute Organisation sowie die reibungslose Zusammenarbeit. Herzlichen Dank für alles an das ganze CAMPUSSAAL-Team!»

Anja Zimmerli, Marketing & Kommunikation
FUTURA Vorsorgeanlass - FUTURA Vorsorge

Ausserordentlich gut betreut!

«Ein grosses Dankeschön an das ganze CAMPUSSAAL-Team für die top professionelle Unterstützung sowie Durchführung des 10. Kantonalen Kulturforums. Es hat alles wunderbar geklappt und wir wurden im Voraus wie auch während der Veranstaltung ausserordentlich gut betreut! Wir kommen gerne wieder.»

Tamara Winkelmann, Assistentin, Leitung Abteilungssekretariat
10. Kantonales Kulturforum

Tolle und unkomplizierte Zusammenarbeit

«Aufgrund der guten Erfahrungen der letzten Jahre, der Grösse der Location sowie der Nähe zur Fachhochschule Nordwestschweiz haben wir uns für unseren Career Day für den CAMPUSSAAL entschieden. Wir schätzen die tolle und unkomplizierte Zusammenarbeit, Top Vorbereitung sowie Hilfsbereitschaft sehr. Ein herzliches Dankeschön an alle - der Career Day 2024 war ein voller Erfolg!»

Prof. Stephan Burkart, Leiter Career Services
FHNW Career Day

Stets alles reibungslos abläuft

«Da wir in den letzten zwei Jahren unsere Generalversammlung im CAMPUSSAAL durchgeführt haben und sehr zufrieden waren, haben wir uns für die diesjährige sowie auch für die Folgejahre erneut für den CAMPUSSAAL entschieden. Herzlichen Dank an das ganze Team inkl. Technik und Catering! Wir schätzen es sehr, dass stets alles reibungslos abläuft. Es ist äusserst wertvoll, ein so gut eingespieltes Team an der Seite zu wissen. Macht weiter so!»

Eva Birchmeier, Administration Office
Generalversammlung baumeister verband aargau

In allen Belangen super unterstützt

«Die ausgezeichnete, freundliche sowie professionelle Unterstützung vor wie auch während der Veranstaltung haben wir enorm geschätzt. Alle Mitarbeitende waren sehr freundlich und wir wurden in allen Belangen super unterstützt. Herzlichen Dank liebes CAMPUSSAAL-Team!»

Jennifer Lüthi, Sales Support
Comedy Night – Baloise Versicherung AG

Flexible Betreuung

«Aufgrund der guten Anbindung an den öffentlichen Verkehr sowie der Nähe zur Geschäftsstelle Biomasse Suisse, haben wir uns für unser Bioenergie Forum für den CAMPUSSAAL entschieden. Die gute und flexible Betreuung sowie die professionelle Unterstützung vor wie auch während der Veranstaltung haben wir sehr geschätzt. Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team! Wir kommen gerne wieder.»

Simon Gisler, Co-Geschäftsführer
Bioenergie Forum

Es war mir jeweils immer ein riesiges Vergnügen

«Als stolze Sitzgemeinde des CAMPUSSAALs ist es Windisch ein Anliegen, den Saal für in Frage kommende Anlässe zu nutzen. So fand auch der Neujahresapéro traditionsgemäss im Jahre 2024 wieder im CAMPUSSAAL statt. Wie jedes Jahr schätzte ich die äusserst professionelle Begleitung und Unterstützung extrem. Herzlichen Dank liebes CAMPUSSAAL-Team für den grossartigen und wunderschönen Abend! Es war mir jeweils immer ein riesiges Vergnügen mit euch zusammenzuarbeiten!»

Stefan Wagner, Gemeindeschreiber II
Neujahresapéro Gemeinde Windisch

Das positive Echo hat uns riesig gefreut.

«Als Technikpartner des CAMPUSSAALs durften wir für unser 30.-jähriges Jubiläum einmal die Seite wechseln und uns als Gäste verwöhnen lassen. Die Erwartung unserer Gäste – grösstenteils aus der Eventszene – waren entsprechend hoch. Das durchwegs positive Echo für alle Beteiligten wie Catering, Service, Sicherheit, Acts, Moderation und natürlich Technik hat uns riesig gefreut. DANKE an das ganze CAMPUSSAAL-Team für die freundschaftliche sowie professionelle Zusammenarbeit und Umsetzung unseres Jubiläums.»

Thomas Schärer, CEO/Inhaber
30 Jahre Jubiläum Opera AG

Wir konnten den Abend in vollen Zügen geniessen

«Die professionelle Vorbereitung und Unterstützung vor wie auch während unserer Weihnachtsfeier haben wir enorm geschätzt. Es verlief alles nach Plan und wir konnten den Abend in vollen Zügen geniessen. Herzlichen Dank für alles, liebes CAMPUSSAAL-Team!»

Aylin Osma, Assistentin der Geschäftsleitung / Administration
Weihnachtsfeier ZASS

Die Location bietet alle Annehmlichkeiten

«Der Martini-Treff wird schon seit ein paar Jahren erfolgreich im CAMPUSSAAL durchgeführt. Die Location ist optimal gelegen und bietet alle Annehmlichkeiten, die für einen solchen Event notwendig sind. Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team! Wir kommen gerne wieder.»

Karin Bürgi, Leiterin Geschäftsstelle
SME Martini Meeting

Die Vorort-Betreuung haben wir enorm geschätzt

«Aufgrund der zentralen Lage haben wir uns für unseren TECH TREND DAY für den CAMPUSSAAL entschieden. Die sehr gute Vorort-Betreuung sowie die professionelle Organisation vor wie auch während der Veranstaltung haben wir enorm geschätzt. Vielen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team.»

Sara Gavesi, Verantwortliche Marketing und Kommunikation
TECH TREND DAY

Von allen sehr gelobt!

«Aufgrund der erfolgreichen Durchführungen in den Jahren 2019 und 2021, der Räumlichkeiten, der zentralen Lage sowie der ausgezeichneten Betreuung haben wir uns erneut für den CAMPUSSAAL entschieden. Ein herzliches Dankeschön an das ganze Team. Wir haben uns sehr wohl gefühlt und schauen auf einen erfolgreichen und rundum gelungenen Anlass zurück. Die Organisation, die Betreuung sowie der aufmerksame und freundliche Service wurde von allen sehr gelobt. Auch im Vorfeld haben wir die Zusammenarbeit und die sympathische, umsichtige, vorausschauende und erfahrene Planung/Unterstützung sehr geschätzt und uns rundum gut betreut gefühlt. So freuen wir uns nun ganz nach dem Motto "Nach dem Anlass ist vor dem Anlass" bereits auf die nächste Fachtagung am 30. Oktober 2025 und auf das weitere gemeinsam Miteinander. Herzlichen Dank für alles, liebes CAMPUSSAAL-Team!»

Nicole Glaus, Veranstaltungen und Administration
Fachtagung Perinataler Kindstod

Es ist immer eine Freude

«Aufgrund der Grösse, der zentralen Lage sowie der professionellen Zusammenarbeit mit dem CAMPUSSAAL-Team haben wir uns für unser AKB Wirtschaftskongress erneut für den CAMPUSSAAL entschieden. Ein herzliches Dankeschön an das ganze Team für die angenehme Zusammenarbeit! Es ist immer eine Freude.»

Daniel Gschwind, Führungsunterstützung Bereichsleiter Firmenkunden & Institutional Banking
AKB Wirtschaftskongress

Professionelle Vorbereitung und Betreuung

«Herzlichen Dank für alles, liebes CAMPUSSAAL-Team! Die professionelle Vorbereitung und Betreuung vor wie auch während der Veranstaltung haben wir enorm geschätzt. Es verlief alles nach Plan und war eine schöne und gelungene Konferenz. Wir hoffen fest, dass wir uns im Jahr 2025 wieder sehen.»

Prof. Dr. Petar Mandaliev, Dozent
University of Applied Sciences Northwestern Switzerland

Unkomplizierte Umsetzung unserer Sonderwünsche!

«Aufgrund der Nähe zur Fachhochschule haben wir uns für den CAMPUSSAAL entschieden. Die professionelle Unterstützung vor wie auch während des Anlasses haben wir sehr geschätzt. Herzlichen Dank an das ganze Team für diese unkomplizierte Umsetzung unserer Sonderwünsche! Hat Spass gemacht.»

Prof. Stephan Burkhart, Leiter Career Services Einführungstag der HSW

Wertvolle Unterstützung

«Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team für ihr Engagement sowie die wertvolle Unterstützung vor wie auch während der Veranstaltung. Dank der tollen Zusammenarbeit konnten wir uns vollkommen auf die für uns wichtigen Inhalte konzentrieren. Wir freuen uns bereits jetzt auf den nächsten Anlass im Jahr 2024 im CAMPUSSAAL!!»

Isabelle Mühlethaler, Event Manager & Assistant CEO Office Swiss Leadership Awards ISS

Rasche Lösungen für unerwartete Missverständnisse

«Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team für eine gemeinsame gute und speditive Vorbereitung sowie rasche Lösungen für unerwartete Missverständnisse. Der Anlass verlief super und wir hatten nur positive Rückmeldungen erhalten, sei es für die Lokation, den Saal sowie auch für das Catering. Wir freuen uns bereits jetzt schon, das 10jährige Jubiläum im 2025 wieder bei euch durchzuführen. Ein grosses Dankeschön und Kompliment an alle Beteiligten!»

Andreas R. Obermeyer, OK-Präsident Stiftung Logistik
Swiss Supply Chain Hall of Fame 2023

Wir kommen gerne wieder

«Wir sind seit Jahren sehr zufrieden mit dem CAMPUSSAAL sowie dessen Leistungen. Auch dieses Mal war wie immer alles super! Herzlichen Dank für alles liebes CAMPUSSAAL-Team! Wir kommen gerne wieder.»

Vanessa Käch, Administration und Eventplanung KMU SWISS AG

Die Gäste waren sehr zufrieden

«Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team für die Vorbereitung, die Unterstützung am Tag selbst und das Aufräumen nach dem Anlass! Es hat alles super funktioniert und auch unsere Gäste waren sehr zufrieden. Grosses Dankeschön!»

Nadine Greber, Tagungs-/Eventmanagement
Strategietag Hochschule

Funktioniert wie am Schnürchen!

«Wir waren immer sehr zufrieden mit den Gesamtleistungen des CAMPUSSAAL-Teams. Es funktioniert einfach alles wie am Schnürchen, bei den Vorbereitungen und in den Sitzungen denken stets alle Beteiligten mit und sind engagiert. Dies sind die Gründe, warum wir uns immer wieder für diese Location entschieden haben. Herzlichen Dank für alles! Wir kommen nächstes Jahr gerne wieder!»

Eva Birchmeier, Administration Office
master builders association aargau

Professionelle Beratung

«Aufgrund der Ausstattung und des Standortes haben wir uns für unsere Diplomfeier für den CAMPUSSAAL entschieden. Die professionelle Betreuung und Beratung vor wie auch während der Veranstaltung haben wir sehr geschätzt. Herzlichen Dank an das CAMPUSSAAL-Team!»

Alessia Papatola, Administration praktische Grundbildung
Bildungszentrum Polybau

Mit viel Aufmerksamkeit und «Liebe» organisiert

«Wir sind bereits seit Jahren mit dem CAMPUSSAAL unterwegs und schätzen den professionellen und trotzdem individuellen Service sehr. Unsere Lehrabschlussfeier 2023 dauerte insgesamt drei Tage; der erste Tag war mit eben so viel Aufmerksamkeit und «Liebe» organisiert wie der letzte. Wir konnten unsere «Sonderwünsche» anbringen und es wurde ohne Wenn und Aber darauf eingegangen. Auch Änderungen für den Folgetag wurden prompt aufgenommen und umgesetzt, was wir überaus geschätzt haben. Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team! Wir kommen gerne wieder!»

Dr Esther Warnett, Managing Director
OdA GS Aargau AG

Alles reibungslos funktioniert

«Wir führen nun schon viele Jahre unseren Elektroplanertag im CAMPUSSAAL durch. Es hat bisher immer alles super und reibungslos funktioniert, weswegen wir uns aufgrund der guten Erfahrungen wieder für diese Lokalität entschieden haben. Auch unser Tagungsleiter sowie unser Techniker waren sehr zufrieden. Die professionelle Unterstützung am Vortag war sehr hilfreich, gab uns allen ein sichereres Gefühl und haben wir enorm geschätzt. Für mich persönlich war es mein erster Event, welcher ich allein organisieren durfte. Das organisierte CAMPUSSAAL-Team hat mir diesen Auftritt um einiges erleichtert. - Besten Dank für alles!»

Julie de Ruijter, Sachbearbeiterin Fachtagungen
Elektroplanertag 2023

We felt comfortable and will gladly come again

«Wir haben unsere Diplomfeier bereits mehrere Male im CAMPUSSAAL in Brugg-Windisch durchgeführt. Der zentrale Standort war ausschlaggebend für unsere Auswahl. Die professionelle Beratung und Betreuung in der Vorbereitung wie auch während der Feier haben wir enorm geschätzt. Herzlichen Dank an das ganze CAMPUSSAAL-Team für den reibungslosen Ablauf. Wir haben uns wohl gefühlt und kommen gerne wieder.»

Janine Keller, Direktionsassistentin
zB. Zentrum Bildung - Wirtschaftsschule | KV Aargau Ost

Top performance

«Aufgrund der professionellen Betreuung und Unterstützung vor und auch während unserer Veranstaltung sowie der top Infrastruktur der Lokalität haben wir uns erneut für den CAMPUSSAAL entschieden. Die Ton-Qualität mit Headsets usw. war einwandfrei, das Essen, insbesondere das Fleisch, wurde sehr gelobt und der Nachservice war grosszügig. Obwohl wir nach den Referaten eine Verspätung hatten, konnte der Saal pünktlich umgebaut werden. Top Leistung vom CAMPUSSAAL-Team! Herzlichen Dank.»

Manuela Albiker, Leiterin HR / Assistentin CEO
FUTURA Vorsorgeanlass

Die Beratung bei der Reservation hat uns überzeugt!

«Wir haben bereits in der Vergangenheit sehr gute Erfahrungen mit dem CAMPUSSAAL gemacht. Insbesondere die professionelle Beratung bei der Reservation hat uns überzeugt, unseren Anlass wieder dort durchzuführen. Wir sind mit der Eventorganisation vom CAMPUSSAAL äusserst zufrieden. Von der Vorbesprechung, über die Vorplanung bis hin zur Eventaustragung - professionell, routiniert und unglaublich zuvorkommend. Auch seitens unserer Teilnehmenden wurde der Service als sehr gut eingestuft - äusserst aufmerksam und höflich. Für uns als Organisatoren war gerade das Ankommen mit einem kühlen Getränk bzw. einem Kaffee äusserst angenehm - man fühlte sich als Veranstalter sofort willkommen.»

Christoph Reinecke, Projektmitarbeitender
Verein Work Life Aargau

Die Herzlichkeit haben wir sehr geschätzt

«Der CAMPUSSAAL bietet den idealen Rahmen für das Treffen unserer 3 Aargauer Clubs. Optimal gelegen direkt beim Bahnhof, für alle gut erreichbar. Den Rundgang, gespickt mit vielem Anekdoten aus dem Betrieb was uns einen tollen Einblick hinter die Kulissen des Eventbetriebs bot, war sehr spannend für uns. Ergänzt mit den aufschlussreichen Ausführungen von Herrn Christener der FHNW haben wir so viel Spannendes über den Campus als Ganzes erfahren. Die Herzlichkeit des CAMPUSSAAL-Teams haben wir sehr geschätzt, wie auch die zuvorkommende Betreuung vom Eintreffen bis zur Verabschiedung. Ein erlebnisreicher Tag für uns alle, herzlichen Dank.»

Christine Munz, Präsidentin
3-Club Treffen Inner Wheel Club Brugg-Wettingen

Focus on satisfaction

«Die äusserst professionelle Betreuung in der Planungsphase wie auch während der Veranstaltung selbst haben wir enorm geschätzt. Das CAMPUSSAAL-Team ist stets aufmerksam und stellt die Teilnehmenden und ihre Zufriedenheit in den Fokus. Wir fühlen uns bei euch sehr wohl und freuen uns bereits auf den nächsten SWONET Event im CAMPUSSAAL. Herzlichen Dank für alles!»

Petra Rohner, Präsidentin
SWONET Foundation

Great cooperation

«Die moderne Infrastruktur, die grosse Räumlichkeit, die Nähe zum Bahnhof sowie die Parkmöglichkeiten in der Umgebung waren ausschlaggebend für die Auswahl der Location. Die Zusammenarbeit – in der Vorbereitung wie auch in der Umsetzung - mit dem CAMPUSSAAL war toll. Wir haben den Rundum-Service wie auch die Unterstützung enorm geschätzt. Auch die professionelle Beratung war für uns sehr hilfreich und wir werden den CAMPUSSAAL für die Planung von Anlässen in dieser Grösse definitiv wieder berücksichtigen. Herzlichen Dank an das ganze Team!»

Ulrich Price, President of the Aargau Officers' Association
SOG Delegates Assembly

Everything perfect

"As always, everything was perfect. I always feel very well "picked up" by the CAMPUSSAAL team with my wishes and extra requests. I have enormously appreciated the extremely great flexibility, helpfulness and support. Many thanks for everything. I will be happy to come again!

Maggie Winter, Project Manager
8th Digital Real Estate Summit

In very good hands right from the start

"Since we already held our 105th general assembly in the CAMPUSSAAL last year, we decided to use this location again. We particularly appreciated the professional support before as well as during the event. Our members and guests also praised the sensational support as well as the excellent catering. We felt very well looked after right from the start, thank you very much for that. Keep up the good work, we'll be happy to come back!"

Eva Birchmeier, Administration Office
master builders association aargau

Professional support

"The central location of the CAMPUSSAAL was decisive for the choice of the venue. We very much appreciated the professional support and assistance before as well as during the event. Many thanks to the entire CAMPUSSAAL team!" Pascal Furer, Managing Director
Aargau Wine Association

Very well accessible

"Due to its central location, the CAMPUSSAAL is very easy to reach by public transport as well as by car from all over German-speaking Switzerland. This was decisive for our choice of location. We also greatly appreciated the professional and friendly support in the run-up to and during the event. A big thank you to the whole team! We will be happy to come again." Martina Spiess, Co-Head of Marketing
ipso Bildung AG

The ambience was decisive for the choice of location

"The size of the hall and the ambience were decisive for the choice of location for our wedding. Thank you very much for the very good service and support before and during the event. Thanks to you, the stress level for us was kept within limits and we were able to enjoy the wonderful celebration to the full. THANK YOU to the whole CAMPUSSAAL team for everything!"

Enes Samanci
Wedding

Professionally furnished hall

"The CAMPUSSAAL is the only professionally equipped hall in the region that was suitable for our event with over 300 participants. We also appreciated the advice and the good support before and during the event. Many thanks for everything! SME Brugg Region
SME Martini Meeting

Very good support!

"The well-known red high walls of the CAMPUSAAL and its capacity were decisive for our choice of location. We greatly appreciated the very good support of the CAMPUSSAAL team before and during the event. We had an incredible party. Thank you very much for everything! Sümeyye Cam
Wedding

Great support for big events

"The CAMPUSSAAL is the ideal location, especially for such large events. Thanks to its central location, the hall is very easy to reach both by public transport and by car. We also appreciated the great and pleasant cooperation, as well as the support and great commitment before and during our event. Many thanks to all! We will be happy to come again. Daniela Strebel, Management Support Corporate Clients & Institutional Banking Division
Aargau Cantonal Bank

Professional support and supervision

"Due to the size of the hall, the central location and the attractiveness of the premises, we chose the CAMPUSSAAL for our information event. We very much appreciated the professional support and assistance before and during the event. Many thanks to the entire CAMPUSSAAL team!" Stefan Hein, Head of Planning and Building Department
City of Brugg

Very good cooperation

"We held the Impulse Forum for the 5th time in the CAMPUSSAAL and appreciate the very good cooperation. The location has excellent public transport connections, which is one of the most important criteria for us. We would also like to mention the catering, which was delicious for us and our guests, as well as the friendliness of the service staff. Everything also worked smoothly with the technology. We felt very comfortable and in good hands again and will be happy to come back!" Marija Di Cerbo, Head of Marketing and Sales, RVBW AG
Claudia Järmann, Marketing Communications Aargau, Post Auto AG

The whole team worked in an extremely solution-oriented way and was always open to changes and suggestions.

"We already knew the location and the great team, as we have been holding our annual event in the CAMPUSSAAL for several years. The whole team worked in an extremely solution-oriented way and was always open to changes and suggestions. We greatly appreciated the professional care and support before, during and after the event. We felt very well looked after and are already looking forward to the next event in the CAMPUSSAAL!" Karin Gasparri, Marketing Manager PM-International AG Schweiz

Thanks to the excellent organisation of the CAMPUSSAAL team, everything went smoothly once again

"Due to several years of uncomplicated cooperation, we have once again chosen CAMPUSSAAL for our forum. Thanks to the excellent organisation of the CAMPUSSAAL team, everything went smoothly once again. We and our guests were also very satisfied with the catering. Many thanks for everything. We will be happy to come back next year!" Kurt Mettler, Managing Director SIZ Care AG

Our first-semester students were able to get a good first impression of the FHNW

"The size of the hall and the technical possibilities were decisive for the selection of the location. In addition, our first-semester students were able to get a good first impression of the FHNW. Many thanks to the entire CAMPUSSAAL team for their support and professional handling before and after the event. Everything went very well! Regula Scherrer, Assistant University Management
University of Applied Sciences Northwestern Switzerland

We would like to make special mention of the high quality, professional support provided by the CAMPUSSAAL team both before and during the event.

"Since short transfer distances are of great importance for our organisation, we have chosen the CAMPUSSAAL for our conference. It is ideally located and perfectly accessible by public transport as well as by car (nearby parking garages). The hotel facilities in the immediate vicinity are also a big plus. The building and the hall itself are modern and appealed to us very much. Thanks to the unmistakable signposting at the station, our participants found the conference venue quickly and easily. We would like to make special mention of the high quality, professional service provided by the CAMPUSSAAL team both before and during the event. The catering was also very good and ideally suited to our needs. We felt very well looked after right from the start. We would book the Eventsaal again in a heartbeat!" Annette Baeriswyl, Assistant Director
Swiss Farmers' Union SBC

A big plus is the modern infrastructure, as well as the solemn and aesthetic hall itself.

"We greatly appreciated the professional, motivated and friendly support in planning, logistics and implementation. The CAMPUSSAAL has very good public transport connections and there are also plenty of parking spaces in the immediate vicinity. Another big plus is the modern infrastructure, the high ceilings and the festive and aesthetic hall itself. There are also enough clean and hygienic rooms for our event size (around 800 people). We will be happy to come again!
Dr Esther Warnett, Managing Director, OdA GS Aargau AG

The ideal location as well as the infrastructure of the CAMPUSSAAL were decisive for the choice of the location.

"The ideal location and the infrastructure of the CAMPUSSAAL were decisive for the choice of the location. We greatly appreciated the extremely pleasant cooperation and support before and during the event. A big thank you to the entire CAMPUSSAAL team!"
Livio Plüss, Präsident, Gönnervereinigung FC Brugg

We greatly appreciated the excellent advice before the ceremony and the support during it.

"The location and the infrastructure of the hall fully meet our needs. We greatly appreciated the excellent advice before the celebration as well as the support during it. The technical support as well as the service during the aperitif went smoothly. A big thank you to the whole CAMPUSSAAL team".
Michael Baumann, Course Director, University of Applied Sciences Northwestern Switzerland

The authenticity as well as the elegance of the hall rounded off the whole.

"The capacity and the excellent location of the CAMPUSSAAL were decisive for our choice of location. The stairs leading down to the foyer as well as the foyer itself were very important to us for dreamlike photos. The authenticity as well as the elegance of the hall rounded off the whole thing. We also appreciate the pleasant and trustful cooperation before and during the event. A big thank you to the whole team for their valuable support."
Cagla Ilhan, Wedding

We very much appreciated the personal, warm and courteous support.

"The good accessibility (by car as well as by public transport) and the event location itself were ideally suited to our needs. The TOP organisation of the entire CAMPUSSAAL team in the run-up to and during the event should also be mentioned. We very much appreciated the personal, cordial and courteous support and communication. A special thank you to the project management, operations management and project assistance for the super preparation and very appreciative support. The cooperation with the technology and catering also went smoothly. Keep up the good work! We will be happy to come again." Melanie Knecht, Project Manager Conferences, Electrosuisse

We felt completely comfortable and will be happy to come back.

"We have been able to hold our graduation ceremony in the CAMPUSSAAL several times. This location provides a very dignified setting for this important day in the lives of our school leavers. A big thank you to the entire CAMPUSSAAL team for their competent and very friendly support before and during the ceremony. The cooperation with the technology also worked smoothly. Everything was perfect! We felt completely at ease and will be happy to come again." Esther Schaffner, Basic Education Secretariat, e.g. Centre for Education - Business School | KV Aargau East

Trustful cooperation

"Many thanks to the CAMPUSSAAL team for the good support and the friendly help with the preparations for the celebration. We were also competently looked after and accompanied during the event, so that everything went smoothly. We very much appreciated the pleasant and trusting cooperation." Julia Sonnenburg, Head of Marketing, Linde Material Handling Schweiz AG

The location is ideally suited for our needs

"We have already held our pension event in the CAMPUSSAAL several times and have always been satisfied. The location is ideally suited to our needs. We also appreciate the professional support before and during the event as well as the uncomplicated and great cooperation. The food served tasted very good to our clients and was served hot, despite the large number of guests. A big thank you to the whole CAMPUSSAAL team! We will be happy to come again. Janine Abt, Verantwortliche Marketing & Kommunikation, FUTURA Vorsorgestiftung

The CAMPUSSAAL is wonderfully suited for holding Council meetings

"In Zeiten von Corona ist die Durchführung von Veranstaltungen schwierig. Im Ratshaussaal Brugg können die Einwohnerratssitzung aktuell nicht durchgeführt werden. Der CAMPUSSAAL geeignet sich wunderbar für die Durchführung der Ratssitzungen. Die Durchführung vor Ort wurde von allen Beteiligten als positiv aufgefasst. Das Schutzkonzept wurde professionell umgesetzt. Besten Dank an Alain Campiche und die Technik, es hat alles wie geplant und einwandfrei funktioniert." Matthias Guggisberg, Town Clerk, City of Brugg

All in all, a super event - we're looking forward to the next one!

Wir haben alles als super angenehm erlebt. Es gab keine Pain Points. Auch die Kommentare der Besucher waren nur positiv. Danke für den super Einsatz, Ihre Beratung, Ihre Hilfe und Umsetzung. Der Standort, die Lokalität, die Dienstleistungen, die nette und absolut hilfreiche Beratung, das Entgegenkommen und die Flexibilität haben uns überzeugt - wir wurden nicht enttäuscht. Es war einfach ein ganz super entspannter Event. Herzlichen Dank! Wir freuen uns schon auf den nächsten Event. Zita Merlini, Organisatorin Neuer Bund Reinhard Hirtler

Great overall package

"We would like to thank the CAMPUSSAAL team for the professional service in the run-up to and during the event. We would also like to highlight the excellent catering at the event, as well as the impeccable technical support. This great, central location offers a great overall package." Florian Gautschi, Project Manager, Aargau Services Location Promotion

Great platform

"The CAMPUSSAAL is a great platform, especially for large events. The cooperation with the CAMPUSSAAL team was, as always, excellent, both in the run-up and on the day of the event itself. The guests felt very comfortable. Rayana Roth, Assistentin Bereichsleitung Privatkunden & Private Banking, Aargauische Kantonalbank

Cooperation with the team of the Campus Hall was very good

"The CAMPUSSAAL was ideal for our event due to its central location and the various design options of the hall and foyer. We found the cooperation with the CAMPUSSAAL team as well as the technical support and service to be excellent. Many thanks!" BRUGG Group AG

Very good cooperation

«Vielen herzlichen Dank an das ganze Campussaal Team für die sehr gute Zusammenarbeit! Dank eures professionellen und serviceorientierten Teams war unsere erste hybride Kaderveranstaltung ein voller Erfolg! Wir freuen uns bereits jetzt auf die nächste Swiss Leadership Conference im Frühjahr 2022.» Gabriela Kradolfer-Keller, Event Manager & Assistant CEO Office, ISS Schweiz

All around care

"As usual, everything went like clockwork thanks to the excellent support provided by the CAMPUSSAAL team during the event. A big thank you also goes to the technology and catering for their excellent work. Our guests felt looked after all round." Marija Di Cerbo, Leiterin Marketing und Verkauf, Regionale Verkehrsbetriebe Baden-Wettingen (RVBW) AG Claudia Järmann, Spezialistin Marketing-Kommunikation, PostAuto AG

Excellent work

"A big thank you to the CAMPUSSAAL team for the excellent organisation and execution of our event. From the technology to the service, everything harmonised perfectly." Henri Leuzinger, Managing Director, Aargauer Heimatschutz

Uncomplicated implementation

"The 4th table fair in the CAMPUSSAAL was a complete success. Our event with certificate could be implemented in an uncomplicated way. The possibility to be tested on site made the reception easy even for guests without a certificate. Many thanks to the CAMPUSSAAL team and the Kuhn pharmacy for the excellent support." Thilo Capodanno, Branch Manager, Brugg regio

Great organisation

"Our multi-day event went off without a hitch. The generous space allowed the participants a lot of freedom. Many thanks to the CAMPUSSAAL team for the great support." Robin Sütterlin, Basler-Psi Veranstaltungen GmbH

Successful party conference

"Thanks to the support of the entire CAMPUSSAAL team, we were able to hold a successful party conference even in times of Corona. The cooperation in the planning beforehand and on site during the implementation was very pleasant and competent." Claudio Bernet, Secretary, SP Aargau

Works smoothly

"The residents' council meeting of the city of Brugg could be held thanks to the generous space available in the CAMPUSSAAL and the observance of all protective measures. The support provided by the CAMPUSSAAL team worked smoothly both before and during the event. Many thanks! " Matthias Guggisberg, Town Clerk, City of Brugg

Constructive cooperation

"Thank you to the Campus Hall team for the great, friendly and constructive cooperation! It is fun and a great pleasure to prepare and organise events with you! Simply a great thing! Stefan Wagner, Municipal Clerk II, Municipality of Windisch.